TVIVEL!!!

Det kallas tvivel, det där som stör
Ja, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
Och jag ser, hur du tänker på nått, hur du längtar dig bort
som en fågel i bur..
En obehaglig distans en konstig känsla nånstans
Det känns tomt... Eller hur?

Kom på denna låt idag, som du och jag har lyssnat på den, eller hur? ;)

Idag har det varit jobb mellan 12 och 21.. Ganska långa timmar, men det funkar =)
Totalt snökaos här i Östersund.
2 olyckor var jag nära att hamna i...
1. En bil med släp svänger in på vägen som jag kommer på, släpet får sladd över på min sida... AAAHH!!! Men han lyckades räta upp den i sista sekund.
2. Jag var ca 1 dm från att glida in i en ny audi q5... Det hade varit roligt de....

Dags att gå ut sista svängen med hunden, sen hoppa ner i sängen
/Helena


Kommentarer
Postat av: Ida

:D I remember ;)

2012-01-05 @ 23:02:24
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0