Komiskt..

Ja, inte en enda kommentar på hur länge som helst, och jag tycker att jag är ganska duktig på att uppdatera ändå :P

Nu sitter man och funderar på vad man ska ge älsklingen i present, fyller ju år 15 februari så man har inte så mycket betänke tid på sig heller.
Har några små idéer, ska försöka komma på något bra.

Är nu ledig 2 dagar så man får vila upp sig efter helgens jobbande.
Har varit på massage idag, superhärligt.
Sedan blev det middag och sen te hemma hos Barbara.

Imorgon ska ja shoppa lite: En fotoram till Johan som jag krashade sönder idag och sedan hämta ut tågbiljetterna till Sthlm =)

Nu ska jag försöka krypa ner i sängen istället, troligtvis dra med mig denna och titta lite på nån serie =)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0