Glömde detta

Hade ju uppesittarkväll hos mig 23/12 och då togs de faktiskt en bild =)



Barbara, Tuva, Mikaela, Jessica och jag =)


Idag har man inte haft så mycket för sig.
Åkte till Krångede en snabbis och hälsade på Elin och gav bort lite kläder =)
Nu har man sett sista avsnittet av sex and the city så nu ska jag krypa ner i sängen
och kolla på förhäxad första säsongen. Men först blir det sista avsnittet av American horror story säsong 1.

En bra serie som jag kan rekomendera =)

Imorgon blir det jobb 12-21, torsdag 7-20:30, men helst bara 7-16 så kan man dansa sen =D

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

WOW!

Brukar normalt inte gå in på din blogg så himla ofta eftersom du aldrig uppdaterar i vanliga fall :P.

Men WOW vad impad jag blev, ååå så himla många fina bilder :D!

HEJJA!! Nu ska jag gå in varje dag!! ;)



Köss

2012-02-01 @ 19:16:51
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0