4 januari

Ja, då var snart denna dag också slut.

Idag har jag varit ledig så har passat på att tvätta en massa i tvättstugan =)
Känns väldigt härligt att ha fulla garderoben med fräscha kläder, plus en massa sängkläder som inte är fulla av hår från den kära Sam



Åt sedan god mat med älsklingen, fick besök av Ronny, Eva och Martin.
Sedan gick jag bort till Johanna och drack lite gott te, åt god brie och tittade på Instängd =)

Är nu åter hemma och har stökat undan all disk, sitter och tar igen mig framför tv och ska kolla lite på nån film tänkte jag.

Fick också en film av Johanna som jag älskar!!!



En underbar film som handlar om andra världskriget, jag som är av en liten fantast gällande det kriget.
Kanske ska krypa ner i sängen och titta på den =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Erika (mumin)

Ååh älskar The Pianist! :) Men jag kan bara titta på den hemma hos pappa för har den bara på vhs. :p Hare bra! :)

2012-01-04 @ 22:13:13
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0