Vemdalen



Johanna, jag och Barbara



Piotr, Stefan och Pawel



Johanna i full fart



Piotr och Johanna



Barbara och Stefan



Fint väder hade vi också =)
Fast det varierade väldigt mycket, hade både snö och solsken under en och samma dag.

Skulle åka snowboard men det slutade med att jag hyrde blades istället, lämnade mina hemma eftersom jag tänkte att det bara skulle bli snowboardåkning.
Klarade otroligt nog av sexstolsliften också, åkte 2 olika varav den andra var ca 10 mil låååång!!! Kändes som en evighet innan jag fick hoppa av, men det gick bra.

Kom väl hem vid 7 tiden, lagade mat och sen tvärdäckade jag på soffan. Sov från 9 till 1 och klev upp och la mig i sängen istället. Snacka om att man är otränad.

Idag har jag superont i mina ben så det märks att det är bra träning =)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0