KALLT!!

Nu har det varit hur kallt som helst hur länge som helst!!!



Jag har alltså sett ut som en michelingubbe så fort jag ska ut med hunden!

På tal om något annat så har jag lyft illa mig förra veckan. Fick världens värk igår och det har inte släppt än, så nu är jag hemma 2 dagar för att förhoppningsvis kunna jobba som vanligt sen.
Och... Chefen måste från och med nu ha första dags intyg när jag är sjuk.... Ja, då har man en stämpel i pannan.. Du är sjuk alldeles för mycket...

Okej, ja, det var jag 2011. Men mitt löfte detta år var att enbart vara hemma då jag visste att jag inte kan jobba, att det verkligen inte går.
Och det visste jag nu, min rygg skulle aldrig klara av att lyfta tanter idag, och inte imorgon heller.
Jag vet ju inte ens om jag kommer klara det i övermorgon! Och allt är jobbets fel!!!

Ja, nu har jag ventilerat mig lite..



Före



Efter =)

Fick hem dom för kanske 2 veckor sen, men har inte haft minne till att lägga ut dom här bilderna.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt

2012-02-08 @ 01:23:35
Postat av: fröken bilring :-)

2012-02-09 @ 02:02:09
Postat av: fröken bilring

Så du får i dom själv nu? :-)

2012-02-09 @ 02:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0