Förkyld?

Ja, det känns som en förkylning står bakom dörren och väntar på mig.
Vaknade i morse och hade superont i halsen, började redan igår kväll men nu har det eskalerat =(
Hoppas bara jag blir bättre till helgen.

Imorgon vankas kvällsjobb. Sedan blir det troligtvis utgång med brudarna =)
Lördag vankas också kvällsjobb men då börjar jag inte förens kl 4 =D
Och SÖNDAG fick jag ledig (älskar min chef ibland som lyckas med allt) så då blir det vemdalen =)



Jag i bydalen 2011 =)



Vemdalen =)

Har också bakat dumlekakor ikväll som jag sitter och smaskar på.
Men nu är det dags att gå ut med hunden en sista gång innan man somnar.

Ida: Japp, men det har tagit tid, dom här linserna är också så där stora =/

/Helena


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var hemskt roligt i bydalen :-) längtar dit!! Vi kan väl åka igen när bebis blivit några månader?

2012-02-10 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0