SATC och nya vitvaror =D



Kollar på Sex and the city just nu, troligtvis det avsnittet då Carrie ramlar på catwalken då hon bara har trosor och kavaj på sig =D



Och vi har beställt ny kyl och frys =D Ska bli så roligt när den kommer, 6 december närmare bestämt. Och ja, vi beställde den enda upp i hallen så man slipper lyfta upp den för den här hemska trappan.

Jag har ju som sagt bytt jobb nu också och jag stormtrivs på det nya jobbet. Jobbar numera på Västervik Säbo =) Just nu kan jag absolut inte tänka mig att gå tillbaka till hemtjänsten, förstår inte hur jag stod ut där.

Jag har också klippt av mig håret =D


På denna bild har Sandra sminkat mig också, hon utbildar sig till make-up artist så då ställer man gärna upp som modell.

Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska försöka bli bättre på att uppdatera nu när jag äntligen börjat få alla pusselbitarna i mitt liv på plats =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Erika (mumin)

Ååh vad kul att du börjat skriva igen. :) Såg på fb att du klippt av dig håret (ringde nån sek efteråt men du svarade inte), vart något chockad men det blev skitsnyggt!! :) Å vad kul å läsa att pusselbitarna börjar falla på plats :) Du kan väll ringa mig nån dag när du har lite tid över så vi kan tjattra lite. :) Ha det bra, kram

2011-11-21 @ 22:32:31
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Erika (mumin)

Ååh vad kul att du börjat skriva igen. :) Såg på fb att du klippt av dig håret, vart något chockad men det blev skitsnyggt!! :) Å vad kul å läsa att pusselbitarna börjar falla på plats :) Du kan väll ringa mig nån dag när du har lite tid över så vi kan tjattra lite. :) Ha det bra, kram

2011-11-21 @ 22:33:52
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0