Sitter här och tittar...

Och ser till min stora förvåning att det fortfarande regnar ute =/

Har varit på outlet på Snö of Sweden idag =D Köpte saker för 500 kr, men det är det ju värt. Ska ge bort en del också.

Snart är det dags för semester, min allra första på flera, flera år. Ska bli riktigt härligt.
Håller på att spånar på med vem jag ska åka utomlands med. Johan är ju som bortglömd gällande det eftersom han hatar värmen. Elin vill åka i september, så det kanske blir Mumin =D
Vi får se hur det blir.

Nej, nu måste jag återgå till jobbandet :)

/Helena

Kommentarer
Postat av: rebecka

grattis du bloggar igen :D

2011-05-29 @ 20:26:01
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0