Fortfarande leeee...

Ja, jag ska nog ta bort min facebook, där står ju fan allt och man ska bli påmind konstant =(

Idag ska jag försöka göra roliga saker iaf.

Igår träffade men Ida och Ida. Åkte på tasseborg och handlade en massa =) Åkte sen runt halva stan för att försöka hitta ett märgben, till sist hittade man ett, men det dröjde.
Sen på kvällen kom mumin till oss också och hälsade på i vårat kaos =)

Idag ska man testa att spåra med Sam för första gången =) Hoppas det går bra... Eller... Insåg nu att det spöregnar ute =(

/Helena

Kommentarer
Postat av: rebecka

ta inte bort facebbok :(

2011-05-31 @ 15:03:24
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Det var väll inge kaos heller! Då skulle du sett våran lägenhet imorse, fick trippa på tå för å komma ut. :p Vi får ses när jag kommer tillbaka te stan sen igen. :) Kanske vi kan möta varann på en promenad ;) hehe

2011-05-31 @ 21:47:46
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0