Haha, kan det vara dags?

Ja, det kanske är dags för att uppdatera lite ;)
Är ju ett bra tag sen senast.

Julen: Vi var här hemma hos oss i Stugun. Mina föräldrar och min syster kom och Johans mamma kom. Det var jättemysigt att fira här och inte jobbigt alls =) alla hjälptes åt att plocka fram och plocka av all mat så det var inga bekymmer alls.

Nyår: Åkte skoter på dagen, ut till en tjärn och satt där och grillade korv, hur mysigt som helst. Redan då förstod man att det skulle bli ett bra nyårsfirande.
Åkte sedan hem till huset och duschade och fräschades till oss och åkte sedan upp igen till Mårdsjön. Åt god mat och drack gott =) Dom som var där: Jag, Johan, Mia, Niklas, Jenny, Lillen, Malin och Jens. Sedan kom det ännu mer folk, men ska jag räkna upp alla dom får jag nog sitta här hela kvällen.
Efter maten fortsatte man att dricka och sedan kom 12 slaget. Blev lite raketskjutningar varav en misslyckades och sköts in i ryggar. Som tur var så gjorde ingen illa sig rejält.
Blev en snabb bastning också, för att sedan åka taxi hem klockan 3.
en underbart lyckad kväll =)
Tack alla för det <3

Idag:
Johan och Niklas har varit i Mårdsjön och åkt skoter medans jag har suttit här hemma och tagit det lugnt. Sedan kom Elin för att åka pulka med mig =) Mia kom snabbt därefter eftersom vi skulle äta tjälaknul (om det nu stavas så). Fixade så att potatisgratängen kom in i ugnen (glömde dock grädden, hur FAN man nu gör det) sedan skyndade jag och Elin ut och åkte... Dock  bara 2 gånger eftersom vi insåg att det var inte lika roligt som vi hade föreställt oss =D
Åt god mat sedan blev det kortspel.
Därimellan hanns det med lite vattenkrig mellan Elin och Johan också.

Nej, nu måste jag göra något annat. Kom ju i alla fall en lite uppdatering =)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0