LITE bilder

Jag tycker det är jättesegt att sitta framför denna dumburk och ladda upp bilder, dessutom går det inte speciellt fort, men jag lägger upp några nu. Jag får ta det i omgångar =)



Första dagen på Rhodos =)



En god drink



Vårat hotell =)



Jag ute på promenad



Ligger och steker utanför hotellet



Haha, vad hände med käken?



Jag och Mumin ligger på stranden i Lindos



Sista kvällen



Mumin sista kvällen



Mike, jag och Cecilia sista kvällen =)



Vi tjejer sista kvällen, måste påpeka att jag inte minns detta =D

/Helena

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, Helena och tequila. ;) Vi måste ta nån fler resa i framtiden :)

2011-08-24 @ 18:35:11
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0