Orolig över morgondagen

Japp, imorgon är den stora händelsen.
Sam ska kastreras =( Men det blir bättre för han.
Är bara så orolig att något ska hända, men man ska ju inte tänka på det allt för mycket.

Att ge blod är inte det lättaste måste ja säga.
2 gånger fick dom sticka mig och en av personalen fick sitta och hålla i nålen för annars blev det inte flöde på blodet. Efter 20 minuter skulle man kunna ta bort plåstret... När klockan var 9 och jag skulle kolla hur det såg ut såg man fortfarande ingångshålet och det började blöda igen... Vi gav blod klockan 6... Hmm.... Är jag verkligen normal?
Nu har jag iaf gjort ett hemmagjort plåster med en papperstuss under för att försöka få lite mer tryck på det.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Erika

Shit vad du är bra på å uppdatera. :) En annan uppdaterar ca 1 gång i halvåret nuförtin. :p Haha, jag kommer ihåg när jag skulle följa med dig på sjukhuset när du skulle lämna blod å du var livrädd! Krampa tag i min hand kommer jag ihåg. :p Hade bra å så må vi hitta på nåt snart igen :) Kram

2010-10-01 @ 19:47:18
Postat av: Ida

Håller med! BRA med uppdatering ;)

2010-10-02 @ 00:20:02
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu vart det dåligt med uppdatering igen:P

2010-10-05 @ 12:39:25
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0