Ledig, och regn som bara den =(

Ja, när man äntligen är ledig så regnar det hur mycket som helst =( Hade velat varit ute och stökat på, lite höststädning ute.



Bild tagen från sovrummet, notera att min matta hänger ute och blir blötare än vad den var förut :(

Skulle till sjukgymnasten idag men känner mig halvkrasslig så det fick vara.
Ska även försöka gå på gympa ikväll med Ida men jag får se hur det blir.

Igår var jag och red. Ida red Aviano och Jenny red Datte. Dom tränade lite studshoppningen medans jag och Chilla gick brevid och försökte trava över bommar, men som vanligt så övergår hon till någon slags töltning. Vet inte alls hur man ska lyckas få henne i ren trav.

Nej, nu ska jag försöka hitta min gamla skiva med massor av gamla bilder ;)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0