Ingen ork till detta men..

Jag måste väl göra en uppdatering i alla fall.

Köpte en bärbar dator av en anledning men har ändå ingen ork till detta, vet inte alls vad som är fel på mig, men de lär ju bara vara att det går mot mörkare tider.

Det senaste är väl att jag och älsklingen har varit på kryssning till Finland.
Jag, Johan, Ida, Anders, Susanna, Dessan, Linus, Alexander, P-man och Jonatan åkte så vi var ju ett gäng =) Bilder finns på Idas blogg och Susannas facebook.

Sitter nu och tittar på Bodygaurd (om det stavas så) på 3:an, en jätte bra film måste jag tillägga.

Har haft ganska fullt upp idag trots att jag har varit ledig.
Hade lovat pappa att vi skulle åka till Selsålandet och titta till stugan som vi har där, plus hälsa på en gubbe som pappa har känt sedan han var liten som han inte har träffat på flera år.
Stugan stod kvar men behöver en liten tillsnyggning så vi bestämde att vi skulle ta det nästa helg då alla är lediga =)

Klippte gräsmattan också eftersom det verkligen börjar bli höst nu, och jag måste säga att det var välbehövligt.

Fick finbesök igår av Tessan och hennes kille Johan. Tittade på 2 filmer också.
Ger en liten filmrecention av min åsikt.
The ghost writer: TOTALT VÄRDELÖS!!! Köp den inte och hyr den inte! Det står att det är en thriller men det var nog snarare en godnatt saga för den som är trött. Filmen kom aldrig igång och när den väl gjorde det så var den slut... Har inget mer att tillägga på den..

Karate Kid: Jätte bra film, men påminner mycket om den allra första, men det kanske var tanken. Somnade flera gånger, dock inte pga filmen, men vaknade titt som tätt och kunde hålla mig vaken för att det var så bra. Rekomenderar den varmt =)

Nu ska jag titta en stund till, sen åka och hämta älsklingen på jobbet som slutar 22:00.
Ursäkta alla mina stavfel på detta inlägg, men jag ser inte tangenterna och jag försöka skriva snabbt.

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0