Hemma =)

Har precis hittat igen min webcam, så här kommer en bild på hur man ser ut efter en lååång arbetsdag =D




Fick inte gå från jobbet förens kvart i 10, och ska egentligen sluta 9. Tror ja skrev fel i förra inlägget men orkar inte titta det just nu.

Har fått kört älsklingens bil idag, utan övervakning från ägaren ;)
Skitroligt måste jag bara säga.

Ska hämta han sen i Mårdsjön, men då blir det volvon, även kallad Allvar av sin förra ägare.

Imorgon blir det distanstävling borta i stallet Skogslund. Ska hjälpa till med det som behövs, har inte riktigt fått någon specifikation om det än men det lär jag väl få imorgon =)

Fick en bra nyhet idag också om jobbet. Hon som egentligen har "raden" som jag går på har blivit sjukskriven till den sista oktober =D =D Så nu kanske man kan känna sig trygg i det ett tag.

Har inte hänt så mycket idag/ikväll faktiskt, så jag avslutar nog detta inlägg nu.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild gumman.. Roligt att köra nybilen, måste få se den snart. Kanske kan sova hos dig en natt till helgen?

2010-09-05 @ 12:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0