Sol/regn....

Ja, det är det vädret vi får idag tydligen.

Har varit dålig på att uppdatera nu på slutet... Igen...
Har inge ursäkter heller =)

I helgen har jag jobbat och varit i stallet.
Jobbade lördag sen åkte jag till stallet efter det och red en sväng, Mia hjälpte mig att bland annat sitta rakt i sadeln, vilket jag inte gör då jag rider på en volt, jag faller in med hela min kropp =/

Igår skulle jag ha ridit men jag och Mia tvättade av Chilla istället =) Hon va så skitig, speciellt hennes svans...
Förhoppningsvis kommer hon hålla sig ren ett tag nu =)

På kvällen tittade jag, Johan, Mia, Niklas och Ida på the expendables =) Jättebra, och många stora skådisar med.
Åt kladdkaka som Mia hade "gjort själv" (köpt på affären alltså) och chips, ostkrokar och cola =D
Tack för den kvällen =D

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0