Jobbigt över oviss framtid...

Ja, jag vet ingenting om framtiden, pratar då främst om jobbet. Hade kanske fått ett litet humm om hur det skulle bli idag om vissa personer infann sig där dom skulle vara vid en viss tidpunkt, men tydligen inte... Jaja, det kom säkert saker ivägen.
Så man får sitta på nålar ett tag till.

Eftersom jag har bytt till min Sony så kan jag lägga in bilder lite oftare =)



Indy och Sam när jag och Mia var ute på promenad =)



Sam som vaktar hästarna, haha

                  

Jag innan färgning                 Jag efter färgning



Hahahaha =D
Dessa bilder bjuder Elin på, eller hur ;)

Dags att gå och lägga sig, kanske läsa i boken som egentligen ska lämnas tillbaka imorgon...
Nattfåk heter den för den som är sugen, superbra bok.

Lina: Tack för en superbra recension =D
Elin: Räkna med fler bilder ;) Tur att dom ligger på lager =D
Ida: Ja, jag försöker iaf uppdatera ganska bra.
Rebecka: Du kommer också åka ner senare ju, kanske inte i år, men det kommer flera chanser =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elin

Helena. Nu lyssnar du på mig... Hahahahahaha jag kommer anmäla din fina lilla blogg om du inte kan lägga upp en bild där jag faktiskt är fin, inte där jag ser ut som ett jävla reetard........

2010-10-29 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0