Jobb och stallet

Idag har det varit full rulle måste jag säga.

Jobbade från 7 till halv 5 idag och det var verkligen full rulle hela tiden, hade nästan ingen lugn stund alls idag.

Åkte hem sedan och gjorde lite middag och matdosa till älsklingen min.

Sen bar det av till stallet. Skulle ha ridit men varken min mage eller mitt huvud tyckte om den tanken, så det blev bara mockning och insläpp och lite borstning. Chilla har fått en underbart fin svans måste jag säga =) Det gjorde susen att tvätta av henne =)
Tack alla i stallet för stöttningen med Sam :)

Nu ska ja vänta på att älsklingen kommer hem så kanske det blir lite filmtittning innan man somnar, hade ju fått bpde Robin Hood och Iron man 2 i brevlådan idag, glatt överraskad måste ja säga =)

Imorgon blir det jobb mellan kvart i 8 och 2, sen ska jag åka in till stan med Sam och ta bort dom 2 sista stygnen som sitter kvar. Förhoppningsvis blir det ridning på kvällen, herregud, hon har ju stått i 3 dagar nu =/

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0