Helgen slut =(

Ja, nu är det alldeles strax måndag, helgen är alltså slut... Vart tog den vägen då?

Jo...

Lördag = Jobbade först 8-12 åkte hem och gjorde typ ingenting. Började sedan 4 igen och jobbade till 8. Var inne på avdelningen och det kan vara ganska härligt ibland och få lite omväxling =)
Sedan blev det kväll och den stora förvandlingen började =D Var död/zombie ;) Ska lägga ut bilder sen, orkar inte gå och hämta kabeln nu.
Gick sedan ner till Lina och skrämde skiten ur Mia, hur roligt som helst =)
Ida fick dessutom komma och hjälpa mig att sätta i linserna, fixade inte det själv, men när Ida gjorde det så gick det hur snabbt som helst =) Tack för hjälpen ;)
Sedan hämtade man allt man skulle ha att dricka och gick ner till Lina och Erik.
Tack för en super rolig kväll tjejer =)

Söndag = Klev upp vid kvart i 12... Trodde jag ja, man skulle ju ställa tillbaka klockan också, vilket jag hade glömt bort. Hämtade Mia, Niklas och Jenny, åkte hem till mig och mötte Manne (Johans katt) och gosade med han. Vi ska vara kattvakt i 1 vecka sen blir man kattfri igen =(.
Åkte på La Prima och åt frukost/lunch, hem och bytte om och sedan till Ammer. Tittade på hoppträningen som höll på enda till 18:00.
Åkte hem och bytte om igen och for sedan till stallet.

Imorgon jobbar jag hela dagen, men på tisdag då blir det roligare. Så ska man få gå på kurs =)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0