Värsta jobbdagen hittils...

Ja, det kan jag faktiskt påstå nu.
Jag har nämligen jobbat från 7 i morse till 9 på kvällen. Hade en halvtimmes rast på fm och en halvtimme på em, och det är fan inte mycket när man jobbar där man jobbar. Dom har kommit på den briljanta idéen om att beordra in vikarier nu också, vilket inte gillas av någon!

Är kaos allmänt sagt...
Fattas folk hela tiden, ska jobba 9 dagar i sträck, sedan är jag ledig i 3 och dom kommer att sluta med att jag går runt med lindad handled...  Igen...
Klarar inte detta länge till, och vem tackar en när man ligger där och inte ens kan ta sig upp... Ingen!

Ursäkta mitt arga inlägg, men just nu är det åt helvete...

Orkar inget annat än att jobba, försöker åka till stallet och rida, försöker umgås med alla vännerna... Men... Jag orkar inte, det finns ingen kraft för att ens försöka...

Som sagt... Orkar snart inte det här längre...

Får jag inte ledigt till Stockholmsresan kan dom glömma mig som vikarie, speciellt när man ställt upp så jävla mycket som man gjort och får man då inget tillbaka så finns ingen anledning till att vara kvar...

Men... Man blir väl kvar ändå...

Dags att titta på ett avsnitt av rederiet, sen sova... ska ju jobba imorgon också

/Helena

Kommentarer
Postat av: maggie

Det är bara ordinarie personal som kan beordras in, inga vikarier

2010-11-11 @ 23:35:10
Postat av: Elin

Man FÅR inte beordra in vikarier, prata med facket!

Du jobbar så mycket så du kommer gå in i väggen om du inte lugnar ner dig.. du kan inte slita ut dig som 22 år! Du måste lugna dig lite med jobbet :( Jag blir orolig för dig! Försök varva ner lite grann! Älskar dig.

2010-11-12 @ 14:28:34
Postat av: Lina

sök jobb på fojattsu då! =) Ingen aning om dom söker folk egentligen, men endå..

2010-11-12 @ 14:43:23
URL: http://linapeterson.blogg.se/
Postat av: Erika

Men fy fan att dom ens kan göra så. Huvva, du får ta dig egen tid på kvällarna så du orkar med allt. Du får hälsa på mig i stan när du åker in nån gång oxå! :) Kämpa på! Kramar

2010-11-13 @ 13:37:09
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0