Täby nu =)

Nu sitter man här... I Täby och har alldeles nyss blivit klar för dagen =)
Ska åka till Täby centrum nu och handla lite, ska försöka hålla hårt i plånboken, är ju trots allt jul alldeles strax.

Resan ner gick bra...
Förutom en omkörning som Jenny skulle göra.
Hamnade bakom en bil som körde 50 på 90 väg och det gillades inte..
Så hon åker ut, börjar gasa men då kommer en mötande bil så hon ska bromsa in... Eller ja, bilen glider fortfarande brevid, men till sist kommer vi bakom igen.

Vi kom fram till Sundsvall i tid som tur var. Tåget till Stockholm gick 18:08 och det gick också i tid, men sen hände något...
Vi kom fram senare än 22:00 och vi skulle va framme 21:30
Jag säger bara.... SOM VANLIGT SJ!!!!
Tror aldrig att jag har kommit fram på exakta tiden när jag har åkt med dom, börjar bli ganska less på detta.

Nej, nu måste jag borsta tänderna så man känner sig fräsch =)

Uppdaterar kanske en snabbis efter vi kommer hem från GLOBEN ;)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0