Nu har jag beställt...

Julgardiner =D
Från jotex, älskar deras sortiment, men ibland kan det bli lite enformigt.
Insåg att mina gardiner som jag har haft i våran 2:a inte skulle räcka till ett helt hus på 200 kvm, så det var bara till att beställa =)

Idag har jag varit ledig, känns hur bra som helst =)
Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt, städat undan plus att jag röjde upp i vårat datarum, såg ut som en tornado hade varit där inne ;)
Har äntligen hittat igen mina älskade power stövlar också, dom stod ute i förrådet och där hittade jag även en snöskyffel, och vi som hade tänkt att köpa en helt i onödan. Ibland är man duktig på att hitta saker =)

Alldeles strax ska jag börja med maten, blir bara fiskpinnar med potatismos idag, väldigt lättsamt =)

Imorgon blir det tyvär jobb för min del, kände att jag är tvungen att ta på mig lite mer eftersom jag ska vara ledig hela nästa helg =D Det är ju globen som gäller då!!!!!

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0