Lite bilder sen halloween =)

Lite bilder som jag har lånat av Lina och Ida och några från mig =)



   Jag =)



   Jag igen



  Mia, Ida, jag och Lina =)



   Jag och Mia



   Mia och Ida



   Lina och Ida som ser så kära ut



   Lina och jag




Haha, tänk att möta mig en mörk kväll med en fot släpandes efter mig och utsträckta armar =D




Ganska bra sminkning, eller hur?
det enda jag köpte var dom vita linserna, sen hittade man på resten =D
Kommentera gärna vad ni tycker om resultatet.

Dags att gå och lägga mig nu.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elin

Sminkningen var jättebra, om du inte köpte "maskeradsmink", hur fick du till det vitgrå i ansiktet? skiotsnyggt! Måste bara fråga, vad är mia utklädd till?

2010-11-03 @ 16:24:39
Postat av: Erika

Skitfräckt vart det ju! :) Hehe. Kram

2010-11-04 @ 10:48:39
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha! klockrent! Mias skrik sitter i huvet! Synd bara att jag va i köket. Jag hade vela sett hennes ansikte. Hade jag sett dig så hade jag förmodligen skrikit likadant! haha!

2010-11-08 @ 16:56:48
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0