Angående värsta jobbdagen...

Ja, vad ska man tycka när dom säger "du måste jobba till klockan 9 ikväll!"
Är det en fråga som jag ens kan svara på? Nej, det är bara att tacka och ta emot...
Och då anser jag att det är inbeordring.

Ja, jag vet att jag kommer slita ut mig som 22-åring, ingen nyhet kan jag lova.
Vet ej vad jag ska göra, men nästa schema period är mycket lugnare så det känns bra iaf =)

Fortfarande kris hos oss, men det finns inga vikarier.
Och så som det ser ut nu så försvinner i alla fall 2, eller kanske till och med 3, vikarier till början på nästa år, vet absolut inte hur det kommer se ut på jobbet då.

Har märkt av att det är för mycket jobb och stress igen... Har jätteont i handleden, men om man smörjer den med linement på kvällen så brukar det kännas bättre dagen efter i alla fall.

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0