Superduper snabbt inlägg

Ja, egentligen ska ja nog reda ligga och sova, men jag kan inte hålla mig borta från MIN nya dator =D Den kom idag precis som jag hade räknat ut och känner mig så sjukt glad över att jag vågade ta steget in i den nya generationen =P

Idag och jag jobbat från kvart i 8 till halv 3, en alldeles lagomt lång jobbdag.
Sedan åkte jag hem och väckte älsklingen, började stöka undan och sedan flyttade vi sakerna ifrån vardagsrummet till hålken ;) (någon som känner sig träffad? =P )

Sedan blev det middag, testade för första gången tacogratäng och det vart super gott och jätte enkelt att göra =)

Sen åkte jag till Ammer för att fiska med Ida och hennes lillasyster Otilia. Fick några småfiskar och en super stor fisk, vet inte hur länge vi höll på med att få ur kroken ur fisken =D det var även Otilia, som kanske ska nämnas att hon är 6 år!!!, som fick döda den. Hon slog ihjäl den!!!

Och nu är jag äntligen hemma. Ska nu krypa ner i sängen för att jobba hela långa dagen imorgon =/ Är ledig mellan 2 och 4, men det är ju inte så länge så man hinner inte precis mycket. Men det ger pengar ;)

God natt allihopa =)
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0