Stackars mig då =p

Haha, en enda person har tittat min blogg idag =(
Men vad blir det då man aldrig uppdaterar egentligen? Jag får ju faktiskt skylla mig själv.

Sitter just nu på jobbet och ska jobba till halv 5, en otroligt lång dag måste jag säga.
Sedan ska jag och Tina gå ut på en promenad en sväng =) blir hålrigt det eftersom det är sånt fint väder ute =)

Tänkte passa på att gratta Sandra som blivit en stolt mamma till en liten pojke, vad han ska heta är vi vänner lite oense om då vi hört olika saker så jag nämner inget namn på krabaten än =)
GRATTIS SANDRA!!!

Har varit i Göteborg ( Sollebrunn) på semester också, jag och Nathalie drog ner i 4 dagar och det var så härligt att komma bort ett tag.
Gick på Liseberg, Ullared och var och tittade på Tjolöholms slott =) Ett jättefint slott som ligger i Kungsbacka, så den som har vägarna förbi tycker jag ska åka dit, värt varenda krona.
Handlade mycket på Ullared (som vanligt) men kom hem och saknade hälften av det jag egentligen skulle köpa (också väligt vanligt)

Nej, tyvär måste jag jobba vidare, kan ju inte sitta här hela dagen =D

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tittar alltid din blogg, men som sagt inte så ofta du skriver.. :P men kollar gör jag.. puss

2010-07-27 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0