Delsbo med Ida

Idag har jag och Ida varit i Delsbo utanför Hudiksvall för att gå på Manni´s första hästutställning. Jag tycker att det gick jättebra för han för han fick 35 av 50 möjliga poäng. Den som kom "etta" fick 38 poäng.
Vaknade halv 3 och var tvungen att kliva upp på en gång för att hinna göra iordning allt.
Åkte vid halv 4 och var framme ca halv 8, så det tog nästan precis 4 timmar.

Annars händer det inte så mycket just nu.
Snart ska jag, Ida och Anders åka hem till mig och Johan för att titta på någon bra film och äta pizza :D Hoppas filmen är bra, någon som Ida har köpt.

Imorgon ska jag försöka få med mig Johan till Fäviken och kanske till och med Sam så att jag får testa agility med han, har aldrig testat det förut så det vore roligt att göra det någon gång i alla fall.

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0