Träningsvärk från helvetet!

Ja, det kan man absolut säga.
Har hur j*vla ont som helst just nu.
Har nämlligen tränat boxning idag.. igen.. och har lika ont denna gång, om inte mer.
Hela min nacke känns som.. ja, jag vet inte vad, men ONT gör den!!!

Idag har jag endast  varit på möte på jobbet, arbetsplatsträff och sen har jag varit på arbetsförmedlingen med Elin. Har också varit på handelsbanken och fixat ett nytt kort som inte kostar något.

Imorgon blir det jobb mellan 15 och 22. Hoppas bara på att inte ha nackspärr, ska förhoppningsvis klara mig =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja och dig får man aldrig en kommentar av:(

2010-01-21 @ 17:01:13
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0