Sysselsatt idag

Idag tycker jag personligen att ja hunnit med jättemycket =)

Har bland annat städat vårat förråd så nu kan man gå där inne utan att undra om man är en elitgymnast. Sen har jag också spikat och limmat ihop ett trä vitrinskåp som vi fått. Bakstycket hade lossnat så det har jag fixat nu =)

Jobbar ikväll, tyvär, mellan 4 och 10, funderar på om man ska gå ut en sväng sedan. Får se vad det blir.

Filmen igår var i alla fall jättebra så det blir en 10-poängare från mig. Åkte sedan hem till Erikas lillebrors lägenhet och tittade på paranormal activity och den är så j*vla läskig. Klarade inte av att se det allra sista i slutet så Erika fick berätta för mig vad som hände =D

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0