Tänkte bara..

Ska bara göra ett kort inlägg innan jag går och lägger mig =)

Tänkte lägga ut några få bilder sen ja var ut med jobbet förra fredagen, vet att jag är sent ute, men bättre sent än aldrig =)



Therese och Jessica, en väldigt mörk bild men måste tyvär skylla på min superdåliga mobilkamera =/




Marielle, väldigt suddig...



Matilda med en drinkpinne =)
Tror att det endast blev den här bilden som blev någorlunda bra.




Dessa är mina nya skitsnygga skor =D
Älskar dom!!!

Nej, men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon för att jobba först mellan 7-12 och sen mellan 17-22. Känns ganska tungt just nu, men det blir bätttre när man väl är på jobbet.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

Även om bilderna var en aning halvkass kvalle så var det skitroligt att du har lite bilder på bloggen ;)

2010-02-07 @ 10:48:14
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0