Ett snabbt inlägg =)

Hej allihopa!
Tänkte bara göra ett snabbt inlägg, ska alldeles strax gå och lägga mig.
Är just nu i Krångede hos mina kära föräldrar. Ska sova här inatt och sen in till stan igen imorgon. Har varit hemma och kollat på när mn kära syster när hon har haft musikal. Bra trots att det är högstadiet som har gjort den.
Sedan har jag varit hos Ida och skulle titta på film med Sandra och Ida, men istället så fastande Sandra framför datorn och jag och Ida blev trötta så Ida fick skjutsa hem mig istället.

Har väl hänt en del saker sedan jag uppdaterade senast.
Sa upp mig igår från min fasta 80% tjänst. Orkade inte med allt strul längre så jag fick nog och gick och pratade med chefen.
Kanske ett stort misstag om 10 år, men just nu känns det där helt fel. Jag hör liksom inte hemma där längre. Så om en månad börjar jag jobba som vikarie i Stugun igen, längtar dock som fan tills dess =) Ska försöka åka in dit imorgon och skriva papper och prata om deligering och allt sånt som måste vara klart tills dess. Vill ju gärna börja jobba på en gång istället för att sitta hemma hur länge som helst och inte tjäna några pengar.

Min kära sambo har sålt sin bmw så just nu har vi bara en bil, min älskade FORD, den bästa bilen jag haft hittils och ska förhoppningsvis ha kvar den väldigt länge till =) Så vi ska väl försöka köpa någon annan bil då.

Nu vet jag inte riktigt vad ja ska skriva. Orkar inte göra det just nu TROTS att det var väldigt härligt att skriva på en bärbar dator jämfört med våran stationära dator. Plus att den kommer snart att gå sönder då vi har extremt snygga gröna, lodräta ränder över våran skärm nästan hela tiden vi har den igång.

Kan ju passa på och fråga efter något tips på hur man blir av med yrsel. Tror att det är järn brist, men måste man käka järntabletter eller kan man äta mer mat eller frutk med järn?? Jag har absolut ingen koll på det där, men kanske borde skaffa mig det eftersom jag har varit yr hur länge som helst idag.

Jaja, nu måste jag verkligen krypa ner i soffan... Ja... Soffan är min sovplats.. Ska ju upp ca 07:00 imorgon =P

/Helena

Kommentarer
Postat av: maggie

Ford? vad hände med fin volvon?

blootsaft är bra att dricka om du har järnbrist, det ända jag kan tänka på just nu. men jag vet att det finne mycket mat du kan äta som innehåller mycket järn, all form av blodmat.

hoppas det går bra!

2010-02-26 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0