Beslutsångest...

Ska vi göra det eller inte?
Vad kommer det att kosta oss egentligen?
När ska vi göra det?

Ja, tankar far runt i huvudet på en hela tiden.
Kan tyvär inte skriva vad detta gäller än då det inte blivit officiellt, men skriver så fort ja får.

Har haft det tufft på jobbet den senaste tiden.

Har först och främst jobbat 8 dagar i rad, och sen är det alltid någon sjuk, så när jag väl vill ha lite semester så finns ingen vikarie som kan jobba för mig.

Var ut med några jobbarkompisar i fredags också: Jag, Therese, Jessica, Matilda och Marielle =) Svinroligt, men var tvungen att åka hem kvart över 12 för att ja tycker att det är sånt stort glapp till ännu nästa buss, nämligen halv 2.
Ganska tur att jag åkte hem då jag gjorde, för dagen efter ringde dom från jobbet och undrade om ja kunde komma in och jobba mellan 12 och 4, såklart fanns ingen annan så ja gjorde det. Vilket gjorde att ja jobbade i 8 dagar i rad.

Jaja, nu kom Gunilla så ja ska vara social =)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0