Sjuk tredje dagen =(

Nu är det alltså tredje dagen jag är hemma från jobbet och är förlyld =( Är ledig i helgen så jag hoppas jag är frisk tills på måndag.

Imorgon eller på söndag ska jag försöka få med mig lite folk på Jamtli marknaden, men det kan inte vara alldeles för kallt eftersom jag inte vill bli mer sjuk än vad jag redan är.

Igår var mamma här också. Hon hade varit i Östersund och klippt sig, blev jättekort, men hennes hår växer som ogräs =)
Hon hjälpte mig att få upp dom nya gardinerna i köket och sen lagade vi mat tillsammans =)
Ganska roligt att bara vara med henne alldeles ensam.

Planderade också hur vi ska göra med all mat och sånt över julen.
Har ju bestämt att vi ska fira jul här och det ska bli hur roligt som helst, blev ju ledig julafton också så det känns jättebra =)

Nu ska jag steka blodpudding =D

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0