Sjukgymnasten och shopping

Precis hemkommer från Östersund, har varit till min sjukgymnast och tränat lite och lite massage efteråt =) Inte helt fel måste ja säga.

Gick lite på stan också bara för att fördriva tiden, råkade gå in på h&m och köpte 2 saker =)



Ett par leggings =) Känner att ja måste skaffa fler långa leggings. Köpte en lite annorlunda färg eftersom ja annars är så tråkig med mina kläder



Köpte ett par korta shorts också, vilket är hela olikt mig men jag har saknat ett par riktigt korta shorts den här sommaren. Måste ju inte visa upp mig för hela världen, kan vara otroligt härlig att bara ha dom när man ska till exempel klippa gräset eller bara ta det lugnt.

Nu måste jag sluta, börjar klockan 1 och måste ta ut hunden en sväng också =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med annorlunda färg. Bilderna uppskattas, mycket roligare att läsa då man har lite bilder också.. :-) ser fram emot nästa inlägg. Älskar dig.

2010-08-03 @ 23:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0