Lite bilder sen igår



här är hästen som jag egentligen skulle rida men som har blivit halt.



Här är hästen som jag red igår, super snäll häst =)



Hästen till vänster ska jag börja rida och en till höger är hon jag skulle ha ridit.
Chilla och Ameija =)

Just nu sitter jag här och äter lite sorbet med kaktus och citron smak. Kan absolut rekomendera den till alla =)
Snart väntar ännu mer jobb, börjar 2 idag och ska jobba till halv 9.
Har märkt att jag tagit på mig 8 dagar i sträck, ledig en dag och sen 8 dagar igen. Och man får tydligen bara jobba 6 dagar i sträck, men inte mig emot, det ger ju pengar ;)
Efter alla dom dagarna jobbar jag bara 2 och sen....
Då bär det av till Helsingfors =D



Blir 5 dagars ledig då också tack vare att den inte gick på fredagen som vi hade hoppats på.
Så den 26 drar jag, Johan, Ida, Anders, P-man, Mia, kanske Dalle, Pär s och kanske Mumin och Anders till Sthlm för en 3 dagars kryssning.
Blir roligt att åka bort och speciellt till Helsingfors eftersom jag redan varit i Riga.
Sedan måste man ju åka till Tallin och Åbo för att kolla läget där också =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men fatta vad vi ska festa SOM FAN!!!

2010-08-06 @ 22:07:13
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Elin

Shit, vet ingenting om ditt liv längre känns det som... Händer mycket jag inte har någon aning om. Kul att åka bort. Ring och uppdatera mig. Puss

2010-08-07 @ 22:22:21
Postat av: jessica

åh, fina hästar! :)

häst är bäst.

2010-08-09 @ 23:23:56
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Elkah /HORSEBACK

Vad mysiga bilder :D

2010-08-22 @ 16:36:49
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0