God morgon allihopa!

En stor fördel med den här datorn är att den startar snabbt och allt går snabbt på den, vilket betyder att man kan uppdatera en sväng på morgonen också =)

Idag blir det först jobb mellan 7 och halv 5, den längsta dagen man kan ha så jag kommer nog vara ganska trött sen. Men då ska jag bege mig till stallet för att rida hästen som jag inte har ridit på kanske 2 månader.
Jag hann rida henne kanske 4 gånger sen blev hon sjuk och sen dess har hon bara stått, så man får se om man kan hålla sig kvar idag =D

Igår jobbade jag ju enda till 9, skyndade mig hem och slängde mig i duschen. Åt kvällsfika, sen var det sängen som gällde.
Så tråkigt när man slutar 9 och sen ska man börjar 7 på morgonen =/ tycker att man borde ändra dom tiderna.

Ska försöka ta några bilder idag, men lovar inget =p

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0