Shopping =)

Hej alla glada!
Idag jobbade man i Stugun till 12:00. Gick dessutom 3 personer kort idag, så man hade ganska mycket jobb på morgonen.
Sen när jag kom in till stan så hämtade Elin mig vid 13:00 tiden, åkte sedan ner på stan för att gå på Gina tricot =D
Äntligen har dom öppnat!!!

Köpte en stickad svart tröja med vitt mönster uppe vid halsen, ett par jeansleggings och en tunika.
Tunikan satt dessvärre väldigt illa på mig så ska lämna tillbaka den på måndag.

Kollade sedan på marknaden där jag hittade en jättefin skinnjacka. Skulle ha kostat 450:- men Elin hjälpte mig att pruta ner den till 300 :- =D

Just nu sitter jag och tittar på en film på 5:an, tror att den heter "red eye" men är inte riktigt säker. Ganska seg, men det kanske blir bättre.

Imorgon ska jag jobba sista dagen i Stugun =( Känns lite vemodigt faktiskt.
Sen ska jag på bio med Mumin =)
Ska kolla på "flickan som lekte med elden"

/Helena


Kommentarer
Postat av: Ida

Prutmaja

2009-09-26 @ 16:24:36
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0