Nyaste nytt

Idag bestämde vi oss för att satsa på en operation på hunden istället.
Han har då börjat pissa inne så fort man tittar på honom i rädsla för att han ska ha den hemska medicinen. Så imorgon blir det att ringa till veterinären igen, undrar just om dom är less på mina telefonsamtal.

Och idag jobbade man i Stugun, de va ju ett tag sen sist nu. Har också fått lite mera pass nu i september, vilket betyder att man slipper att jobba i staden... Är inte så jätte förtjust över att vara där faktiskt, dels på grund av vårdtagare och dels på grund av personal. Men men, man kan ju inte alltid få det bästa här i livet.

Igår fyllde jag i tatuering... Det var den värsta smärtan på länge vill jag lova!!! 10 gånger värrre än att göra den. Frågade Moa (hon som tatuerade mig) om det verkligen skulle kännas mer nu, om det ens va normalt. Något som jag inte tänkte på var att det är ett ärr under, men man ser ju inte det eftersom att det är svart ovanpå, vilket resulterar i att det gör mycket, mycket ondare än att göra den bara 1 gång.
Om jag nu, mot förmodan, kommer att göra en fjärde tatuering och den inte blir bra på första gången så kommer jag nog vänta åtminstone i 1 år innan jag fyller i den. På så sätt måste den ju vara läkt och jag slipper den hemska smärtan igen.

Idag var det visning på grannarnas lägenhet. Dom hade gjort underbart fint där, nästan så man ville köpa den =) Väldigt tråkigt att dom ska flytta, men ändå kul för dom att dom har hittat det perfekta huset för just dom.

Nej, nu ska man spela GH (guitar hero, om det stavas så).
/Helena

p.s. jag klarade one - metallica igår på expert på 87%. Kanske inte så mycket men ändå är jag SUPER nöjd =) d.s.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är som uppdaterar din blogg:D..Nice!!

Jaså så det blir operation iaf?

2009-09-09 @ 14:13:46
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag hittade allt igen dig hihi

2009-09-11 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0