Kommit hem

Nu har jag kommit hem.
Jag och Elin åkte ner på stan och hon köpte 2 ringar och 2 stavar till näsan, jättefina :)
Jag köpte en kofta på Rut m. fl.

Superhärlig :)


Testade att "förstora" läpparna också med ett sånt där läppglans som ska stimulera dom så dom blir större, det funkade dock inte som vi hade tänkt oss =D

 

Fika sen inne på Kärnan, tog en kladdkaka och jordgubbste. Elin tog en kladdkaka hon också plus kaffe.



Jag tyckte däremot inte att den va så god så jag åt inte hela. Elin däremot glufsade i sig hela och började att må jättedåligt sen, undrar just varför :P

Sedan tog vi gofflan och åkte på Maxi för att handla lite.



Sen åkte vi på Furuparken där dom hade utförsäljning.
Köpte ett par gråa mjukis byxor, jättesköna, och 2 par strumpor.

Nu ska man försöka laga någon mat, eller ja, för det första... Komma på vad man ens ska äta.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååå du har ändrat din blogg:D.. P.s du svarar ALDRIG tillbaka till mig:(

2009-09-21 @ 20:38:56
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Ida

Men NICE!! Första kommentaren från dig;). Ja det tycker jag=)

2009-09-21 @ 22:06:00
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Elin

jäklarns vilka bilder :D

2009-09-22 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0