Jobbat och släktforskning

Nu är man hemma efter en lång helg i Stugun. Jobbade dessutom delad tur idag, men det gick ganska snabbt =)
Åkte till min faster på mina lediga timmar och tänkte visa henne att jag har börjat släktforska. Visade sig då att hon också hållt på med det så då fick man lite extra information.

Åkte till Suzanna sen också en liten snabbis. Där var också hennes kusin som bara pratar ungerska (man skulle ha lärt sig det språket) och Persson som var jättebakis. Superkul att reta andra när dom mår dåligt på grund av deras egna intiativ, om det nu stavas så.

Nu ska jag gå en sväng med hunden, sen krypa ner i sängen.
Imorgon blir det landsarkivet och släktforska lite.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att ni har en ny dator nu så att du kan uppdatera din blogg lite mer:).. Kul:D

2009-09-20 @ 23:04:27
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0