Hunden sjuk =(

Hejsan!
Ja, som ni ser i rubriken har Sam blivit sjuk.
Har fått analfistlar =( inte så kul för han alls, måste vara jättejobbigt.
Fick även hämta ut 5 olika mediciner till han, som fick ett sammalagt belopp på....
1750 :-
Snacka om dyr medicin.

Var och skrev anställningspapperna idag =D
Nu är allt det fixat i alla fall, känns superroligt att börja 1 oktober.
Blir ca 15 anställda där.

Sen blir det fullt upp i veckan.
På måndag ska ja ut på Frösön och fylla i tatueringen. Tisdag jobbar ja i Stugun, onsdag och torsdag jobbar jag i Östersund. På fredag blir det återbesök hos veterinären och hela helgen jobbar ja i Östersund.
Men men, man är väl frisk och kry så de ska man väl orka =D

Till Maggan: Ja, tydligen så blir lokalen vid triconor... Varför vet ja inte. Men du, ska du inte ta och skaffa dig en blogg så man har lite koll på dig där borta =D

Ne, nu ska jag spela betapet me Ida =D      

Hej då        


Kommentarer
Postat av: maggie

nej du det blir inge bloggande för min del, du får en muntlig raport när jag kommer hem, om jag kommer hem :)

2009-09-04 @ 02:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0