Hemma och nyshoppad

Nu har man kommit hem.
Har varit nere på staden med Gunilla och Isaac.
Var in på bland annat cubus som äntligen öppnade idag.
Köpte en jättefin tunika och ett supersnyggt skärp.


Skitsnyggt tycker jag =)
Plus att det inte riktigt är min stil.
Ganska ovanligt =)

Sedan gick vi på törners konditori och fikade lite


Isaac superkladdig. Sitter nämligen och äter kladdkaka

Här är mamma och nallar lite kladdkaka.

Hon tyckte att den va supergod.

 

Nu ringer modern min, berättar att lillasyster är troligtvis på väg in på akuten med min fader.

Ska åka dit så fort man har ätit lite.

 

Uppdaterar senare för info

/Helena


Kommentarer
Postat av: Erika

Men shit. Hoppas det går bra på akuten å att det inte är nåt allvarligt. Hörs på lödag! :)

2009-09-24 @ 17:39:28
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0