Ledigheten slut

Ja, imorgon börjar man jobba igen efter 4 långa dagar lediga =/
Känns lite halvtrist att börja igen, men man börjar bara med 2 dagar i rad.

I helgen har detta hänt=

Fredags: Jobbade till 2, åkte hem och började sedan fixa till mig för att gå på after work med jobbet. Var en väldigt rolig kväll med många roliga skratt =D

Lördag: Var med Gunilla som sov här från fredag till lördag. Började städa lägenheten eftersom jag skulle ha ljusparty på måndagen.

Söndag: Städade ännu mer, kändes som en oändlighet =( Åkte till Mårdsjön och hämtade älsklingen.

Måndag: Hade ljusparty. Riktigt trevligt blev det, dock inte så mycket folk. Köpte lite saker och fick också välja ut saker för 418 kr =D Det satt inte helt fel.

Idag: Har åkte hemåt och hälsat på min farmor, elins farmor, sandra och mina föräldrar. Svängde in en snabbis på Bergegården och lämnade tillbaka nycklarna. Kom hem igen vid ca halv 8 tiden, drog ut på tiden väldigt mycket det där.

Så nu har man stökat undan lite mer här hemma så nu ser det prydligt och snyggt ut för ett tag, kan inte lova att det gör det om ca 1 dag =S

Nu ska jag hitt på nå annat =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

Helena!!! Jag ska bunta ihop dig!!! Du kom ju inte in å hälsade på mig:(:(

2009-10-21 @ 08:54:43
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0