Första snön

Ja, igår kom alltså den allra första snön här i Torvalla.
Men som tur var så stannade den lika länge som det tog för den att komma.
Har haft 3 härliga lediga dagar nu =)
Men imorgon smäller det igen, jobbar 7-14 och sen åker jag ner på stan och möter Elin för då ska vi klippa oss.
Jag kommer nog bara att toppa lite, kanske klippa lugg... igen... som så många gånger tidigare.
Men lilla Elin däremot ska ta och skaffa sig en lugg =D Fan va roligt.

Skriver mer imorgon istället och kanske något litet kort också på resultatet
/Helena

Kommentarer
Postat av: Elin

känns asbra att jag ska klippa mig :D får lägga ut resultatet sen :D OM det blir bra, annars blir de mössa

2009-10-05 @ 23:06:09
Postat av: Mamma

Det ska bli kul och se hur elin blir,men det blir nog bra.

2009-10-06 @ 14:39:08
URL: http://cindybitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0