Apropå

Svininfluensan

Jag har faktiskt börjat blivit mer och mer skeptiskt till att man ska ta vaccinet. Men då har jag ju aldrig haft svininfluensan och inte heller vanlig influensa, så man kanske borde vaccinera sig... Eller?

Det är gratis, men till vilket pris. Har ju hört om alla dom som har blivit sjuk efter dom har vaccinerat sig, och tydligen så kan man bli sjuk efteråt.

Men om jag nu skulle ta sprutan så har jag säkert sån otrolig tur att jag får hela paketet = svininfluensan.

 

Jaja, man får se hur man gör. Den kanske inte är så farlig som alla tror att den är.

 

/Helena


Kommentarer
Postat av: Erika

Har oxå varit av och på det där. Men nu har jag bestämt mig för att ta den iaf. Kan vara bra när man ska ut å resa osv. Kram

2009-10-22 @ 12:50:13
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tänker då inte ta den.

2009-10-26 @ 22:55:09
URL: http://cindybitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0