Halloween =)

Ja, nu har då helgen slutat och halloween är borta.
Var ut både fredag och lördag, fast på fredagen drack jag bara en cider innan vi ens åkte ut på stora staden. På lördagen däremot var jag och Elin ut en sväng, men va inte utklädd.




Jag och Elin =)
Visst va vi fina =D


Sen måste du förlåta mig Elin, men jag kan inte hålla mig =D =D



Vi var ju som sagt ute och körde i tisdags då jag var hemma och besiktade bilen som gick igenom =D

Och nu kan jag inte hålla mig längre, Elin lyckas nästan aldrig bli bra på kort.. *asg*



Nu ska jag hitta på nått roligt att göra, vad sägs som att städa?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Ida

Fasen vad snygga är då;).. Elin passade ju jättebra i lugg;)..

Haha kanske inte lika snygg i anders mekardräkt:P.. haha

2009-11-02 @ 14:41:17
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu slutar vi snacka om mig i orange overall, ni ska vara glada att ni ens fått se mig i den... !!!! jag tycker jag är snyggast ;D

helena... dessa bilder kommer du få äta upp!

2009-11-02 @ 17:14:14
Postat av: Elin

Kan inte riiiktigt förlåta dig för att du la ut den sista mongisbilden på mig!!! hahaha

2009-11-02 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0