Dåligt uppdaterande

Tänkte bara nämna att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg, men tiden har som inte räckt till.

På den senaste tiden har jag börjat rida Mias häst Alice =) Skitroligt, eftersom man har längtat efter att rida igen. Jobbar annars och sliter som ett djur. Har blivit arbetsplatsombud också, vilket kommer att ta upp en väldans massa tid.

I fredags var jag ut med Elin, Ida, Mia, Jossan, Monica, P-Man och Emilie. Var också på förfest hos jobbarkompisen Micke, där man träffade en massa folk från jobbet. Visade sig att Elin kände några av dom också =) Har spelat brännboll emot dom andra Carema platserna.

Just nu sitter jag på Elins jobba i Odensala och håller henne sällskap. Hon ska jobba natt för första gången ensam =D Hoppas bara att hon håller sig vaken =p

Jobbade idag mellan halv 8 och halv 3. Snorhalt att köra bilen, vilket inte va så roligt. Snurrade runt ett halvt varv med den förbannade Toyota Yarisen. Kan absolut inte redommendera den bilen till någon i hela världen.

Imorgon är jag ledig och då kommer moder in till stan för att lämna in dator för lagning, tydligen har ljudet lagt av lite. Sen ska hon följa med mig till stallet, ska dock inte rida utan bara fixa foder och mocka. Sen åker vi till min mormor och hälsar på =) Va ett tag sen jag var dit senast.

Efter det ska jag åka och leverera lite ljus som jag har fått hem idag, ser ut som ett kaos i mitt vardagsrum nu eftersom jag nästan rev upp allt i min iveri, kom på ett nytt ord =).

Nu ska jag vara lite social med Elin.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag håller med på dåligt uppdaterande:P

2009-12-15 @ 22:40:10
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0