Dagens början

Nu har man äntligen vaknat till liv efter en dusch.
Är hemma idag tack vare att jag hade svinont i huvudet igår, som mamma hade.
Undrar just om man stressade igår eller om det berodde på något annat.

Igår var jag och älsklingen till alla dessa skoteraffärer och letade skoterkläder till honom.
Hittade en jättesnygg dress med både jacka och byxa, plus att jacka kunde man dela i 2 delar.


Detta är då det som han troligtvis kommer att ha i vinter.

Sen kom mamma och syster in till stan.
Rebecka skulle pierca näsan, fick det av mig i 15 års present.
Och här är resultatet.


Kanske inte syns så jätte bra, man snyggt blev det =)
Sen skulle hon till otropeden så jag och Elin, som för övrigt följde med till piercaren, vi satt och fikade medans dom var inte till läkaren.
Åkte sen hem och städade, fick hjälp av Elin.
Och sen var det kört...

Började att få huvudvärk redan innan jag började städa, men hade tyvär ingen alvedon eller någon värktablett överhuvudtaget. Så man fick gå med huvudvärk.
Kom sen till Elin för att äta pannkaka (jag kan inte göra pannkaka utan att bli förbannad).
Fick 2 alvedon, men såklart gick inte huvudvärken över.
Så till sist ringde jag på jobbet och sjukanmälde mig.

Så nu sitter man här...

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0