Bakat idag =)

Ja, idag har jag hunnit göra en massa saker =)

Vaknade vid 10, skyndade sig att äta och klä på sig och hämtade Elin för att åka upp till stallet och rida mm

Kom sedan hem och väckte Johan, åkte på pizza house och åt, sen till Ronny och Eva i Räcksjön, ca 30 minuter ifrån Östersund.

Kom hem och började med pepparkakor =) Kan tyvär inte säga att dom blev bra för det blev dom absolut inte, men dom duger väl tills nästa gång =)

Nu ska jag ut med Sam en sväng, ge honom lite mat, hoppa in i duschen en snabbis sen skynda mig ner i sängen. Ska jobba imorgon mellan halv 8 och halv 3, sen åker man upp till stallet och mockar, fixar foder och rider =)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Erika

Fy fan vad kul jag vill oxå rida å hålla på! :)

2009-11-30 @ 10:54:50
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0